Gyakori kérdések

MINDEN PONTNAK HELYE VAN A KERTEDBEN

2021.03.11 18:26
MINDEN PONTNAK HELYE VAN A KERTEDBEN

A Kertfüvesítés csapata a hosszú távú kapcsolatokban hisz, ezért fontosnak tartja, hogy megbecsülje visszatérő vásárlóit.Ezért vezettük be a hűségpontokat, amelyek levásárolhatóak a webáruházban.

 

 

Mennyi pontot kapok?

Regisztráció esetén azonnal jár 100 Ft-ot érő pont minden vásárlónknak ajándékba.

1 pont 1 Ft értékkel bír (bruttó érték 2 százaléka szerint).

Extra pontok gyűjtése

Vannak olyan speciális termékek, amelyek megvásárlásával extra pontokat tudsz gyűjteni.

  • BioComb termékcsalád
  • Esstence termékcsalád
  • Humin Garden Plus termék

 

Hol tudok tájékozódni a pontértékekről?

A Kertfüvesítés Törzsvásárlói Programjának keretében a webáruházban minden termék mellett felvan tüntetve pontosan forintban kifejezve a pontérték, mert egyes termékcsoportok és termékek között is eltérő a meghatározott.

 

Ezekben a termékkategóriákban vannak azok a termékek, amelyek megvásárlásával lehet hűségpontot gyűjteni:

  • DCM gyeptrágyák
  • DCM talajjavítók
  • DCM növénytápok
  • Szerves trágyák
  • Talajkondicionálók
  • Növénykondicionálók
  • Esstence termékcsalád
  • Biocomb termékcsalád

Van-e olyan kizáró kategória, amire nem tudom a pontjaimat beváltani?

A felsoroltakon kívül eső termékkategóriák nem rendelkeznek hűségprogram gyűjtőponttal.

Akciós termékek is rendelkeznek pontértékkel?

Az akciós termékek esetében nagy valószínűsége van annak, hogy nem lehet pontért megvásárolni és nem is jár pont érte (erről mindig a termék leírásánál tudsz tájékozódni).

Van-e olyan kizáró kategória, amire nem tudom a pontjaimat beváltani?

A felsoroltakon kívül eső termékkategóriák termékeire nem is lehet beváltani a pontokat.

A vásárlásom után mikortól tudom felhasználni a pontokat?

A vásárlás során összegyűlt pontokat a következő alkalommal történő vásárlásnál van mód érvényesíteni, amennyiben a kosárérték eléri a bruttó 25 000 Ft értéket.

Minimálisan felhasználható pontérték 1000 pont (1000 Ft).

Szállításra válthatok be pontokat?

Szállítási költségre nem váltható be a pont.

Meddig érvényesek a pontjaim?

A pontok 150 napig tárolódnak a saját fiókban és azután törlődnek, ha nem kerülnek felhasználásra.

Hol tudom ellenőrizni az egyenlegemet?

A pontok csak a vásárlás visszaigazoláskor kerülnek jóváírásra a vásárló fiókjában (előtte alvó állapotban tárolódnak).

Ha visszamondom a terméket, akkor ez a pontegyenlegem hogyan befolyásolja?

A visszamondott megrendelések esetében a pontok automatikusan törlődnek.